subota, 18. srpnja 2015.

Što nosimo na plažu... :) Ljeto 2015.

Nekada su mi odlasci na plažu izgledali puno drugačije nego danas. Mogla bih reći - dijametralno suprotni od današnjih. Nekada nisam bila mama i mogla sam otići na kupanje u dva popodne i vratiti se u dva iza ponoći jer eto, produžilo se malo. A danas...
Danas na plažu idem ili rano ujutro ili predvečer. I ne stojim više od sat i po u komadu jer nam nije zgodno, a da budem iskrena, ni potrebno s obzirom da smo od plaže udaljeni nekoliko minuta hoda, pa se tako nekako kombiniramo. Ovih dana su velike vrućine i uopće mi se ne da na kupanje prije 19 sati jer mi zaista nema smisla s malim ići ranije.
Nedavno smo bili na kratkom odmoru u Istri. Pisala sam o tome. Tata je radio, a dječak i ja smo odmarali u hotelu. Tada sam se toplo nadala da će dječak zavoljeti bazen, da iskoristimo blagodati hotelskog spa centra. Ništa od toga nažalost nije bilo. Mali je vrištao na bazenu. :D I onda se nisam htjela previše nadati kupanju u moru, bila sam moram priznati skeptična i računala sam da boravak u Dalmaciji neće biti dug. Prevarila sam se! Mali obožava more! :D Iako je rođen u Zagrebu, pokazao je da krv nije voda i da je ipak na ćaću i mater. :D :D Toliko voli more da ne želi vani, isto tako u more ne želi s kolom za plivanje, nego bez ičeg. I mlati nogama, prska na sve strane, liže sol, baca kamenčiće, voli kad ga valovi pljuskaju u plićaku, ruši kule od pijeska koje mu tata radi... Voli more baš, baš. I neka. Drago mi je. :D <3
Malo mi se odužio ovaj uvod, a što ću kad su me osjećaji ponijeli. ;)

Na plaži stojimo, kako sam već napisala, po otprilike sat i po vremena u komadu, a nije mi ni predaleko od kuće pa nosim "osnovne" stvari. Ima tu dosta toga, a opet, da idemo negdje na cijeli dan, čini mi se da bih kofer ponijela. Hahahahaha! Iako imam nekoliko torba za plažu, trenutno mi je najhit ova Maybelline torba koju sam dobila na njihovom ovoljetnom partiju za blogerice. Torba je vrh vrhova jer je ogromna i u nju stane hrpa stvari. Stane mi veliki dupli ručnik, veliki obični ručnik, manji dječji ručnik i još sve ostale stvari koje ću nabrojati dolje niže. Ima veliku ručku koju taman lijepo zakačim za naša masivna kolica, tako da je ne nosim, nego vozim.

1. Hrpetina mojih kupaćih kostima.

2. Bebine kupaće gaćice, pelene i pelene za kupanje. Shvatila sam da mi ove žute pelene za kupanje nisu neki hit i rijetko mu ih oblačim jer mu malo pušu na guzi (a njegova su veličina) plus što mi pored kupaćih gaćica trenutno ni ne trebaju za more. U bazen znam da bebe ne smiju bez pelena za kupanje. Razumljivo. :D

3. Mamin veliki ručnik za tijelo i bebin mini ručnik za lice.

4. Bebin ručnik s kapuljačom. Ovo je onaj ručnik koji izgleda kao pončo. Smiješan je. :)
Tu su i tetra pelena i nekoliko gazica. Ne iskoristim ih sve, zapravo, skoro ih ni ne koristim na plaži ali volim da su tu za svaki slučaj.

5. Rezervna robica za dječaka (majica, hlače i čarapice).

6. Vlažne maramice. Hipp su mi najdraže. Ovo su mali paketići za u torbu, a u kolicima imam uvijek veliki paket.

7. Kreme za sunčanje za bebu i mamu plus krema za guzu.
On koristi organski losion za sunčanje Green People koji sam recenzirala ovdje - KLIK. Losion je savršenstvo i ne da sam zadovoljna, nego sam prepreprezadovoljna. Imamo još jednu dječju kremicu za sunčanje od La Roche-Posay i nju nosim u torbici koja je inače na kolicima i ta kremica je za vani, a ne za plažu jer mi je praktična pošto je malo pakiranje. Ona mi je isto super, pisati ću detaljnu recenziju.
Ja koristim La Roche-Posay gel kreme za lice i tijelo i moram što prije pisati dojmove o njima jer sam ih skoro potrošila! Ukratko - krema za lice je matirajuća i odlična za plažu, a za tijelo je isto divna tekstura jer je gelasto kremasta i nije ljepljiva.
Na plažu ne nosim make up ali u torbi se uvijek nađe Korres balzam u boji za usne.

Sve ove naše stvarčice koje vidite na fotografijama su na velikom ručniku kojeg ja volim zvati bračni jer je dupli. Divan ručnik. Imam ga već nekoliko godina, kupili smo ga muž i ja dok smo još bili momak i cura. Znate kako je, blizina, ovo, ono... ;) Uglavnom, ručnik je super i sada je idealan za odlazak na plažu s bebom. Ali nismo maknuli tatu s ručnika, više nismo dvoje, sada smo troje! :D

Nosimo u kolicima još i kanticu, lopaticu i grabljice, a naravno šeširi i kapice su nam must have. Okej, meni se ponekad dogodi da zaboravim staviti šešir! :P

Naizmjenično nosim jedan od ova dva koluta. Uzalud ih nosim ali volim vjerovati da će svanuti dan kada će barem jedan biti (is)korišten. Ni jedan ne želi staviti na sebe. Platila sam ih preko 200 Kn, pa vi sad recite. Baš sam vjerovala da će voljeti kolo i da ćemo bezbrižno plivati. Ma kakvi! Ja stojim na nogama i držim ga dok on mlati ručicama i nožicama po moru. Ali nije mi krivo ni najmanje. Kad vidim kako gušta, ni ne treba mi plivati. :D :D

Od hrane ne nosimo puno stvari jer kako sam već rekla, na plaži budemo u prosjeku sat i po vremena dnevno. Međutim, volim imati uvijek neku rezervu jer se nakon kupanja uvijek ogladni ma koliko siti išli na plažu. Voda nam je obavezna i ne treba previše pisati o tom. Svatko ima svoju bocu/čašu kljunašicu s vodom. Ponesem pokoju voćkicu (šljive i breskve su nam najčešće na meniju jer imamo naše domaće, a ponese se tu i tamo i banana), obavezni su nam Hipp rižini krekeri koje mi zovemo rižići i malac ih obožava. Ako idemo predvečer, znam mu ponijeti i jedan čvrsti jogurt. Ne znam kako to objasniti, ali ovaj moj mali je lud za jogurtom! Kad mu pokažemo čašicu od jogurta, naprosto poludi i počne tresti rukama i nogama od uzbuđenja. Da se njega pita, vjerojatno bi mu svaki obrok bio jogurt. Srećom, ne pita ga se i jede sve što skuham. (Za one mame koje tek kreću s dohranom ili na trenutke izgube inspiraciju za jela, čim uhvatim vremena napisati ću jedan post s našim ručkovima. Dakle, pisala bih ono što sam ja njemu kuhala u određenim mjesecima života. Ja sam mama koja prati tablice dohrane. :D )

Mislim da sam napisala sve. Možda mi je nešto promaklo, možda sam nešto zaboravila (ma vjerojatno jesam), svejedno, čini mi se da sam većinu toga ipak zabilježila. Ah da, nosimo i dekicu. Da, dobro ste pročitali - dekicu! Čak i po ovim nesnosnim vrućinama, uvijek je s nama i kada se izađe iz mora, obavezno se neko vrijeme diše u nju. Ne nosimo je u torbi za plažu nego u ruci. Uvijek. Ma komedija živa je to! U dekici je sva radost i svi problemi ovoga svijeta, s njom se dijeli i dobro i loše. Ona je njegov pratitelj i bez Dekice ne idemo nigdje. Pa čak ni na plažu. Jedino je još nismo nosili u more. ;)

Što vi nosite na plažu?
Kako to kod vas izgleda?

Broj komentara: 5:

1. Dobra si koliko stvari nosiš :D Dok sam vodala nećaka na kupanjac (bla sam zamjena za mamu i tatu jer su puno radili) ponijeli bi stvarno osnovno jer nije puno ni zahtjevao. Kuća je bila 10 min od plaže. Ponijeli bi dva ručnika, meni jedan jedan njemu, bocu vode, nešto za papati, njegova kremica za zaštitu i to je to :) Na sebi bi imao majičicu, kupaće i kapicu za koje nismo nosili duplo jer nije nikad ni bilo mokro. Kolica su bila u upotrebi dok nije prohodao, a onda više nije htio unutra nego pješači sa mnom. Igračkice ga nisu nikad zanimale, najdraže mu je bilo bacat kamenčiće i brčkat se sa tetkom. Isto nikad nije kolut i rukaviće dao stavit na sebe, uvijek kupanjac bez toga, a iz mora ga ne moš izvuć nikako =D... Ako moj bebonja bude na mater, ne gine mi isti scenarij ahahhaha

Odgovori
    1. A ja mislila da ja nosim samo osnovno! :D
      Znas sta? Ja ti imam velika kolica, uvik mi je horor da mi nesto ne bi falilo i uvik su nakrcana svim i svacim. Tako i na plazu ponesem svakojakih rezervi da se nađe. :D

Izbriši
  2. Super post!!! Obozavam da citam sve sto napises :-) Majka sam dvoje dece, mi kad idemo na plazu kao da se selimo, iako ostajemo isto oko sat ipo! Samo nastavi tako interesantno da pises. Pozdrav iz Beograda

Odgovori
    1. Bas me razveselio jutros tvoj komentar! Hvala ti od srca!!! :D <3

Izbriši
  3. baš sam jučer šetala s jednim malcem koji isto kao i tvoj ne voli ovaj kolut... moj je dino nosio rukavice, i meni su bile zakon, doduše, malac se nije dao izvuć iz mora, s dvi i po godine pliva je s nama do po kanala ;)
    meni se ovo kod tebe čini poprilično stvari, olakšaj si malo ;)